برای هیچکس


یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

زیر پتوی تار شب..................

بغض گلومو میشکنم.............

که هیچکی با خبر نشه..................

اونی که میشکنه منم..............

قصه ای من حکایته                        گریه تلخ بی صداست

کو کسی که منو فقط                    به خاطر خودم بخواد

باز یکی بود یکی نبود                      به زیر گنبد کبود

سهم من از ستاره ها                     حتی یه چشمکم نبود

چرا یه قلب ساده رو                       کسی ازم نمیخره

چرا همیشه بی کسی                سهم دل ساده تره

                                   

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:,ساعت 11:10 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com